Saturday, February 13, 2010

Entry utk update perihal terkini...

Lama sudah xhapdet blog ni. Since dah masuk keje ni, saya haruslah mematuhi peraturan2 di pejabat. Tapi ade jugakla sekali 2 terkantoi pasal dah mengantok sgt dok baca2 document...haih...dah ler keje kene baca hapdet projek2 yg berteknologi tinggi. Next time suh ketua projek isi terus..haha..senang keje saya...

Hmm..nak dijadikan cerite, saya terlebih cuti maternity leave saya, selama 2 hari..sbg seorg muslimah yg beriman, haruslah saya memohon cuti yg terlebih itu sbg cuti tahunan...oh ya..rezeki..cuti thnn sy telah meningkat dan pihak bhgn cuti baik hati memberi saya cuti extra yg dibawa dr thn 2009.Alhamdulillah..dptlah cuti ms cuti skolah Aqil esok...

Aqil dah register kt tadika lain. Kali ni we prefer islamic approach pulak. Yuran?? Masih affordable utk kiterg. Lagipon, mmg situ je yg terdekat dgn rumah yg menawarkn pakej yg terbaik kt sekitar kwsn perumahan kitorg. Asif pulak, anta ke babysitter, Alhamdulillah, babysitter Asif dah stuju nk jaga Asif. Saya doakan semoga bbsitter Asif sentiasa dlm keadaan sihat sekeluarga dan terima kasih kerana sudi membantu saya mengasuh Asif sms saya bekerja. Yuran pon masih affordable bg kami sekeluarga.

Sebenarnye bukan xmahu update blog, tp setelah seminggu masuk keje ni, mcm xtercapai pulak masa utk duduk ngadap laptop dan type. Hari2 tido awal sbb nk bgn awal.Sapa yg pnah hidup dgn saya, tentu tahu kan, saya mmg xbuleh nk tido lambat atau stay up mlm2, seolah2 tido tu amatlah penting. Pada sy, tido mesti cukup, mkn pon mesti cukup, minum mesti cukup jugak spy bdn bertenaga utk melakukn aktiviti2 fizikal yg lelain.

Saya merancang..(merancang tu!!) nak joging after office, if (and only if) ade sesiapa yg buleh join ikot jadual saya 5.15 - 5.30 ptg jog kt tmn KLCC (mengarut kan??) silalah pm sy!! Ridiculos nk jog 15 minit..kuikuikui. Kan dh ckp 'merancang' td. Hehehe =)

2 comments:

:cahya schatz: said...

hehee...duan slalu jog kat klcc tuh masa praktikal kat klcc..
yakin boleh joely!!

Ms J said...

xde teman takutlah nk joging sorg2...huwaaa..kt sini always terasa unsecured ke mana2 shj....