Thursday, January 27, 2011

Mood Menulis

Hmm, selepas demam, nampaknya mood menulis blog telah drop. Tak tahu mengapa, seakan-akan ketandusan idea. Atau terlalu byk sgt idea sampai xtahu patut tulis yg mana dahulu...ehe..maybe the latter kot..haha..

Owh, demam saya dah baik, Alhamdulillah, tetapi batuk masih lagi uhuk uhuk...sedikit sedikit...mujur xterpelanting anak tekak ms batuk..ehehe...

Project baking tergendala, kisahnya, plug kat dapur rosak. Tapi dh bli extension sbg temporary solution. Namun disbbkn demam haritu, bdn masih lagi terasa sengal2 dan oleh itu, saya ambil precaution, bermalas-malasan utk lg seminggu 2 sehingga benar2 telah pulih 100%.

Harap2 bhn2 baking saya blum capai tarikh expirynya. Eheh. Tapi sapa yg nk mkn nnt nih? Hmm...buat separuh jelah kot...trial version...

Niat nk msk nasi lemak pon asyik pospon ajer. Weekdays skang, sampai umah awal, terusb aring 20 menit, rehatkn minda seblum amik anak2 pulang. Mmg kalau nk sampai ke lewat ptg, mata ni asyik nk terkatup ajer lately. Jadi, saya amik keputusan, sampai umah, take nap dulu..walau realitynya..saya hanya baring sambil pejamkn mata.

Owh, ke mana yer cita2 nk jd penulis sebenar ni. Idea bertimbun, tp xtersusun, skang, hilang sudahhhhhhh. Kene bgn semula dan fikirkn idea yg baru..penulisan utk tatapan anak cucu cicit piut miut etc...etc...eheheh...

No comments: